Eurowind Energy udvider og går ned i størrelse15-01-2011 - 10:34

Eurowind Energy A/S har udvidet aktiviteterne med selskabet Eurowind Energy Solutions. Eurowind Energy Solutions bliver en aktiv medspiller på markedet for husstandsvindmøller og solcelleanlæg.

Med Eurowind Energy Solutions i koncernen kan Eurowind Energy A/S nu også tilbyde virksomheder og  private investor en mulighed for en individuel løsning til produktion af grøn energi til eget forbrug.Eurowind Energy A/S  har et bredt kendskab til opbygning og drift af vindmøller i MW-klassen. Med denne know-how i bagagen,  har vi nu også mulighed for at levere individuelle grønne energiløsninger i KW-klassen - til private såvel som til erhvervsvirksomheder.

Husstandsvindmøllen og eller solcelleanlæg er ideelle at kombinere med en anden alternativ energiform der drives af elektricitet. Her tænkes specielt på jordvarme (varmepumper) da disse kan drives af den elektricitet der produceres fra eget produktionsanlæg.

Også til produktion af strøm til det daglige forbrug i større og mindre husholdninger er en husstandsvindmølle eller et solcelleanlæg et grønt alternativ - og tilmed en økonomisk attraktiv investering.
Eurowind Energy Solotions har bl.a. leveret komplet jordvarmeanlæg til Eurowind Energy A/S’  firmadomicil i Hobro. Jordvarmeanlægget er sammen med en Braun  5,5 kW husstandsvindmølle med til optimere energiforbruget i bygningen.

I alle tilfælde, hvor der påtænkes at rejse en husstandsmølle eller bygges et solcelleanlæg, er du velkommen til at kontakte os. Ud over at levere husstandsmøller, solceller og teknisk know-how, kan vi  være behjælpelige med at besvare spørgsmål og assisterer med alle nødvendige ansøgninger, finansiering m.v. i forbindelse med at rejse en husstandsmølle eller bygge et solcelleanlæg.

For yderligere information er du altid velkommen til at kontakte os.