1.000 MW i Asset Management24-09-2019 - 11:02

Eurowind Energy A/S har i løbet af sommeren 2019 rundet endnu en milepæl.

Selskabet har haft som mål at nå 1.000 MW under administration i løbet af 2019, hvilket blev opnået ved udgangen af andet kvartal. Det er vi naturligvis meget stolte af!

Vi ser frem til at hjælpe vores mange nye kunder med at øge værdiskabelsen i deres projekter. Vi ved, at vi kan skabe værdi gennem stordrift, og på den måde sikrer vi os, at vores kunder får præcis de samme gode vilkår på deres projekter, som vi selv får på vores egne. Eurowind Energy A/S ejer selv over 400 MW vind- og solcelleparker.

En stor del af de nye administrationsaftaler er indgået med ejere af solcelleparker. Fordelingen mellem vind og sol i Eurowind’s administrationsportefølje udgør i dag ca. 90/10. Det forventer vi, at den også vil være de kommende år, men på lang sigt vil sol forventeligt fylde forholdsmæssigt mere.

Overvejer du at skifte administrator på din vind- eller solcellepark, er du velkommen til at kontakte Head of Asset Management, René Rud Budtz, på tlf.: +45 96207040 eller Investor Administration Manager, Henrik Bøker, på tlf.: +45 9620 7043 og få en uforpligtende snak om vores tekniske og økonomiske administration. Vi ser frem til at høre fra jer.