Eurowind Energy A/S kåret til Årets Praktikvirksomhed20-05-2019 - 06:41

Eurowind Energy A/S har netop vundet prisen som Årets Praktikvirksomhed på Erhvervsakademi MidtVest.

Eurowind Energy A/S havde i foråret fornøjelsen af at have Anders Olesen som praktikant i vores Asset Management-afdeling. Efter sit praktikophold indstillede Anders Olesen Eurowind Energy A/S til Årets Praktikvirksomhed på Erhvervsakademi MidtVest, og det er netop blevet offentliggjort, at Eurowind Energy A/S og Anders Olesen har vundet denne fornemme pris.

Kåringen af Årets Praktikvirksomhed er en del af et større samarbejde blandt de danske erhvervsakademier, som er gået sammen om at finde Årets Bedste Erhvervspraktik på nationalt plan, hvor hvert erhvervsakademi er repræsenteret ved deres bedste praktikvirksomhed. Vinderen går videre til en national konkurrence, der i år foregår i Børssalen hos Dansk Erhverv i København tirsdag den 28. maj 2019. Her dyster Eurowind Energy A/S sammen med Anders Olesen mod de øvrige regionale vindere om titlen som Årets Erhvervsakademipraktik 2019.

Vi glæder os til at deltage i kåringen i København og takker Anders mange gange for indstillingen. Det har været en fornøjelse at have dig på vores team!