Company Days 201828-08-2018 - 12:58

Eurowind Energy A/S har netop afholdt Company Days, hvor alle medarbejdere har været samlet i Hobro til diverse kollegiale workshops.

Det er nu 4. gang, at Eurowind afholder Company Days for hele koncernens ansatte på hovedkontoret i Hobro, og i takt med virksomhedens vækst, stiger antallet af medarbejdere også. I år var der således deltagelse fra ca. 90 ansatte fordelt på 6 lande.

Formålet med Company Days er at udveksle erfaringer på tværs af grænserne, vidensdeling og at knytte tættere bånd mellem alle medarbejdere – både på tværs af landegrænserne, men også i de forskellige afdelinger.

Eurowinds fremtidige strategi blev drøftet, ligesom der i år især var fokus på, hvordan vi kan ’work smarter – not harder’. Kontoret har summet af aktivitet i form af workshops og præsentationer, men der har også været tid til ikke-arbejdsrelaterede aktiviteter, såsom en mindre fodboldturnering på græsset foran kontoret.

Det har været nogle gode og lærerige dage, som har dannet grobund for nogle nye ideer og givet redskaber, der nu skal implementeres i det daglige arbejde.